تعمیرات آیفون تصویری کوماکس در تهران 44562055

تعمیرات آیفون تصویری کوماکس در تهران 44562055

تعمیرات آیفون تصویری در شمال جنوب شرق و غرب تهران در محل با گارانتی کتبی
تعمیرات آیفون تصویری کوماکس در تهران 44562055

تعمیرات آیفون تصویری کوماکس در تهران 44562055

تعمیرات آیفون تصویری در شمال جنوب شرق و غرب تهران در محل با گارانتی کتبی

نمایندگی های commax در تهران | سرویس خدمات ایران کوماکس

شرکت  کوماکس  در  تهران  را  بهتر بشناسیم 

آشنایی  با  نمایندگی های  مجاز کوماکس  سرویس  در تهران 

آشنایی  با  مراکز خدمات  و  پشتیبانی  محصولات  آیفون  تصویری  commax  در تهران 

از سرویس  خدمات  ایران  کوماکس  شناختی  دارید ؟


با  عرض  سلام  و ارادت  و تشکر از بازدید شما  از  وب  سایت های  مجموعه  نمایندگی  و  یکی  از مراکز  فنی  و  خدماتی  مرتبط  با نمایندگی های  commax   در تهران  بزرگ به  اطلاع  و استحضار شما  می رسانیم  شرکت  کوماکس  برای انجام  امور تعمیرات  و سرویس درب بازکن های  قدیمی  سیاه  سفید  و  رنگی  آپارتمان ها  و  منازل  در سطح مناطق  با  تعیین  مراکز  سیار  و  شرکتی  جهت  ارائه  خدمات  پس  از فروش  و  تعمیر آماده  خدمت  رسانی  به  شما با  تعرفه های  مشخص  شرکتی  خواهیم  بود . 

  تماس  با  کوماکس  سرویس  در تهران : ایران  کوماکس  و سرویس  کوماکس  که  از زیر مجموعه های  نمایندگی  مرکزی  COMMAX  ,  CAMAX  می باشند و در صورت خرابی  آیفون  تصویری | درب  ریموت  پارکینگ | اف اف  ساختمان | با مراجعه و تماس تلفنی شما با شماره های 44562055 و 44532305 و 09191697954  در تمام مناطق پاسخگو و خدمت رسان شما هستیم . 


محصولات گوشی یا مانیتور COMMAX جدید رنگی

 مانیتور رنگی CDV-35A : که قابلیت اتصال به دوم پنل و دو دوربین را دارد و از سیستم پال یا ان تی اس سی بهره برده و دارای کیفیت تصویر عالی با رزولیشن بسیار بالا و کیت بردهای اصلی کوماکس کره 


مانیتور رنگی CDV-43N : این مدل از مدل های جدید و بروز کوماکس بوده و از قابلیت اتصال به دو دوربین و دو پنل مجزا بهره برده و کیفیت تصویر و کیت های اصلی و با کیفیت و مقاوم بهره می برد . 


مانیتور 7 اینچ CAV-43T2 : از ویژگی های مهم این مانیتور commax می توان به قابلیت اتصال به سیستم تلفن سانترال و ارتباط داخلی میان واحدها اشاره کرد که از مزایای مهم خانه های ویلایی و شرکت ها می باشد که در همین موضوع فروش فراوانی برای نمایندگی نصب کوماکس دارد . 


مانیتور CMV-77K : این مدل از 7 اینچ های محبوب و پرفروش بازار آیفون تصویری بوده است و به دلیل مقاومت بالا در برابر گرما و رطوبت و استهلاک و کیفیت خوب و مطلوب تصویر و ال سی دی می تواند شما را شگفت زده کند .


مانیتور CDV-70K : با قابلیت استفاده از دو گوشی و ارتباط همزمان و همچنین در دو رنگ آبی و سفید می تواند زیبایی خاصی به منزل شما دهد . 


مانیتور CDV-71BQ : ارتباط داخلی ، دیدن تصویر در 4 اسلاید 4 نفره ، کیفیت عالی تصویر 7 اینچی ، اتصال به تلفن ، قابلیت استفاده از 4 دوربین و 4 پنل از مهمترین امکانات این دستگاه شرکت commax می باشد . 


مانیتور CDV-72BE : مهمترین آپشن های این مارک زیبا و منحصربفرد از قابلیت ارتباط داخلی با 4 دستگاه ، ضبط 128 عکس در حافظه داخلی ، قابلیت ضبط تصویر و فیلم ، اس دی کارت همراه ، 7 اینچ واقعی کوماکس ، صدای افزاینده و بی نهایت می باشد . 




http://www.iphonecommax.ir

ایران  کوماکس  سرویس  در تمام  تهران 

44562055 - 44532305 









نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد